Första dagen

För exakt en vecka sedan öppnade vi vår nya fina Apple Store på Väla Centrum utanför Helsingborg. Det var verkligen fullt upp, så jag har tyvärr nästan inga bilder därifrån, men här kommer några snabba iphonebilder åtminstone! 

Vi får se framöver hur det blir med bloggningen. Den har ju inte varit särskilt bra det senaste året eller så... och det lär ju inte bli bättre nu när jag jobbar eftersom det inte blir så mycket tid till att fotografera. Nåja. Då och då kommer det att dyka upp lite bilder här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0