New York del 1

Jahaja. Nästan ett år har gått sedan jag var i New York. Nu kanske det är på tiden att jag lägger upp lite bilder därifrån? 

Jag har inte orkat att ta tag i bilderna och göra något vettigt med dem. Det var för många bilder för att gå igenom kändes det som. Tanken var (är fortfarande) att göra en fotobok att ha som minne. Vi får se när jag blir färdig att sätta mig ner och göra en sådan. 
 
Vi får se hur många delar bilderna kommer i här, men det är väldigt många bilder... så det lär bli ett antal... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0