Ska man kanske börja fota igen?

Jahaja. Här har det stått tomt väldigt länge. Att det inte har hänt något här på bloggen beror på att jag inte har fotat särskilt mycket alls den senaste tiden, så jag har inga bilder att visa upp. Igår tog jag en liten snabb runda med min lilla Sigma-kamera och tog några få bilder och jag saknar verkligen att fota! Tyvärr sitter jag fortfarande fast i den där "jag-vet-inte-vad-jag-ska-fota"-fasen. Eller när. Eller Var. Vi får se hur det går helt enkelt. 

Jag vet att jag inte har lagt upp några bilder från New York än, även om det gått lite drygt ett halvår sedan jag var där. Vi får se när det kommer. Ibland behöver man lägga ifrån sig bilderna en längre tid innan man går tillbaka och redigerar dem. Speciellt när det är så måga bilder att gå igenom! 

 

Kommentarer
Postat av: Daisy

Första bilden ser hur häftig som helst ut!

2015-04-18 @ 19:55:16
URL: http://vinylbrus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0