Scandinavian Photo Expo Göteborg

Som ni kanske kommer ihåg så var jag med under Scandinavian Photos Expo i Malmö under min praktik. Nu på fredag och lördag den 17 - 18 maj är det dags för Scandinavian Photos Expo i butiken i Göteborg (Mölndal) och det hade klart varit kul att gå dit som besökare, men det är lite väl långt iväg för mig, men om ni bor i närheten så kan jag rekommendera er att gå dit! Det kommer att finnas massor av roliga kameror och objektiv att klämma och känna på och givetvis massor av föreläsningar att lyssna på! Gå in HÄR för att läsa mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0