Jag skulle fota fåglar...

Jag tog ut min gamla (2001) Canon 1D med 70-200 för att försöka fota fåglar, men det gick inte så bra. Svalorna är för snabba och gladorna kom aldrig riktigt nära nog. 200mm räcker tyvärr inte riktigt, speciellt inte när man har en tolv år gammal kamera med fjuttiga fyra megapixlar... Istället fick det bli några bilder på lite blommor i trädgården eftersom de var lättare att smyga sig på! Tyvärr blöder färgerna en hel del på de två sista bilderna, men den gamla kameran klarar inte riktigt av en sådan färgskala. Jag tror nog till och med moderna kameror hade fått det tufft med de färgerna i och för sig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0