Malmö Central

Veckan innan jul började jag en utbildning på JB Kompetens i Malmö. "Försäljning och kundservice" heter den och tanken är att jag ska kunna få jobb i butik. Framför allt så vill jag jobba i en fotobutik, tex Scandinavian Photo eller liknande, eftersom det, trots att jag inte fotar lika mycket längre, fortfarande är mitt största intresse. Tyvärr är det ju väldigt svårt att få jobb idag, men förhoppningsvis så blir det lite lättare med hjälp av denna utbildningen (som förövrigt är 15 veckor, varav fyra är praktik).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0