Moi

Självporträtt från idag. 

Canon EOS 5D + Sigma 35mm f/1.4 @ f/2.2. Jag var tvungen att blända ner lite för blixten stod så långt bort jag kunde få den utan att möblera om hela rummet och iso't var inställt på 50. Skulle gärna provat fota på 1.4, men det gick ju som sagt inte. Dessutom hade det nog blivit svårt att sätta skärpan rätt, något som var svårt nog på 2.2. Önskar att jag haft ett ND-filter och en trådlös fjärrutlösare. Nu fick jag köra på 10 sekunders timer istället och springa fram och tillbaka (förutom på den sista bilden som jag tryckte av direkt, därav den framsträckta armen).

Bilderna finns även i större format på flickr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0