Idag

Idag har jag varit i Malmö på Apples så kallade "Hiring event" där man letar efter ny personal till sin nya butik som kommer att öppna i Helsingborg. Jag har ingen aning om hur det gick, så jag får vänta 2-3 veckor på svar om jag går vidare till nästa steg. Som vanligt försöker jag att inte ha alltför höga förväntningar eller förhoppningar, det är ju massor av sökande och alla som var där idag var jätteduktiga och trevliga! 

Efter det gick jag en liten runda för att fota, men det var ganska kallt och tråkigt. Jag tänkte se om det fanns blommor kvar på kyrkogården som för någon vecka sedan var ett enda stort hav av blått, men idag såg det inte så roligt ut. Blommorna stod kvar, men de var hängiga och det blev inte precis några roliga bilder därifrån. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0