För ett tag sedan

Dessa bilder togs den 17e oktober, men blev bara liggandes i Lightroom. Tills idag. Nu har så gott som alla blad på träden i trädgården fallit. Det går så fort. Det var inte alls många veckor sedan alla träden fortfarande var gröna och det var ljust ganska länge på kvällen. Nu blir det mörkt på tok för tidigt och det ser så grått och tomt ut utan blad på träden. 

Imorgon åker min bror och hans kompis till New York. Åtminstone om allt går som det ska. Flygplatsen har öppnat igen efter stormet i alla fall. Jag är en smula avundsjuk - i New York finns det antagligen en hel del att fota. Dessutom ska de sedan vidare till Los Angeles och Las Vegas. Kommer dock bli tyst och skönt här hemma när han är borta, haha!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

När ska du ge dig ut på äventyr då? Kram!

Svar: Jag vet inte. Jag är för snål / fattig för att åka någon stans, haha. I alla fall någon stans långt iväg eller dyrt. Överst på "vill-åka-till"-listan just nu står Färöarna och Island, men det finns klart flest ställe jag vill åka till, som tex Japan, Usa, Kanada, Nya Zeeland, Indien osv. Om ändå man vore gjord av pengar... Då skulle jag åka runt världen och fota! Vart skulle du vilja åka? Kram!
Sebastian Skarp

2012-10-31 @ 21:35:19
URL: http://ingy.blogg.se
Postat av: Ingrid

sv: Men ska du inte börja plugga/jobba och flytta hemifrån då? Island vore fett! Dit vill jag verkligen. Jag vill också till Irland, sägs ju vara grymt där, naturen och regnet. lovely!

2012-11-01 @ 22:21:42
URL: http://ingy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0