Mus

Satt för en liten stund sedan i uterummet och såg i ögonvrån något som rörde sig där ute. Såg att det var en mus och sprang och hämtade kamera + teleobjektiv och tog några bilder. Tyvärr så räcker 200mm inte riktigt till så bra till en liten mus på tre meters avstånd (dessa bilder är ganska kraftigt beskurna), men i den låga upplösningen jag har på bilderna här på bloggen duger det ju.

Visst är den ganska söt! Tyvärr är det ju inte så trevligt att ha möss under trägolvet precis utanför huset...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0