Jag har fotat!

Idag har jag för första gången på länge varit ute och fotat! Jag åkte till Skäralid / Söderåsens Nationalpark tillsammans med Maggy och hennes kompis. Vi gick en runda upp på åsen och fotade, och sedan tillbaka nere i dalen.

Det är väldigt fint där, men tyvärr gör sig utsikten från de olika utsiktsplatserna inte alls sig lika bra på bild som i verkligheten. Det är helt enkelt en sån sak som man får uppskatta medans man är där istället... Men jag tror nog det hade kunnat bli bra utsiktsbilder där en tidig morgon innan solen gått upp, men det kräver ju att man tar bilen dit, tar med stativ osv. 

Jag har gått igenom alla bilder, men har inte orkat redigera så mycket än, så ikväll dyker det bara upp en bild här, men de kommande dagarna blir det åtminstone några fler bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0