Byastafetten

Varning för många bilder! 

Idag (eller tekniskt sett igår) onsdagen den 8e augusti 2012 gick den första "Byastafetten" av stapeln i Bjärnum och jag var där och fotade lite bilder. 

Varje lag bestod av fyra personer. Första sträckan var 1,5km, andra sträckan 3,1km, tredje var samma runda som första och sista rundan var samma som den andra sträckan. Eftersom det hela var "på skoj" så var det väldigt (och då menar jag verkligen Väldigt) stor spridning på löparna, men vad gör det sålänge det är roligt och dessutom samlar in pengar både till Barncancerfonden och till BGI (Bjärnums Gymnastik och Idrottsförening)!?

Regnet höll sig borta större delen av tiden, men frammåt slutet började det tyvärr regna en del, men jag tog skydd under ett träd, så jag klarade mig ganska bra ändå. 

Tävlingens hemsida är www.funtorun.se (men eftersom blogg.se inte riktigt fungerar som det ska efter uppdateringen kan jag inte göra länken klickbar...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0