Promenad i skogen, solsken och internetproblem

Först och främst vill jag gnälla lite. Ja, jag är sjuk idag. Åtminstone lite grann. Har lite feber och ont i halsen. Internet har dessutom krånglat en hel del både igår och idag. Anslutningen lägger ner heeela tiden. Säkert fem gånger i timmen... vilket är fruktansvärt irriterande! Vet inte vad jag ska göra för att fixa problemet (för jag tror det är routern som krånglar).

Nåja, slutgnällt för detta inlägget.

Jag och mamma var ute och gick en liten runda i skogen idag, och jag hade med kameran. Vi hittade lite svamp som vi plockade. Blev inte jättemycket, men vi gick aldrig mer än några meter från stigen heller, och var ju inte ute för att plocka svamp heller, så vi hade inte mycket att lägga svampen i.

Vädret har varit fint hela dagen. Blå himmel och solsken, cirka 15-16 grader och lite lätt vind. Det var riktigt skönt ute. 

Jag har några fler bilder från skogspromenaden som jag lägger upp någon gång i helgen för att sprida ut det lite. Det lär nog inte bli något fotande de kommande dagarna misstänker jag nämligen.


Kommentarer
Postat av: Maggy

Tack Sebastian! Den där sista bilden i detta inlägget är så, ..annorlunda, vinkeln är helt.. cool! Kan inte riktigt beskriva hur jag "känner" när jag ser den, haha..

2011-09-20 @ 18:12:48
URL: http://maaggy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0