På bättringsvägen

Jodå, jag blev ganska sjuk ändå. Ont i halsen, ont i huvudet, feber, slem i hals och näsa. Blev sjuk i fredags, men är fortfarande inte frisk. Jag har fortfarande feber och har börjat hosta och är täppt i näsan.

Jag har inte gjort mycket under tiden jag varit sjuk. I princip det enda jag har gjort är att ligga på soffan och titta på tv. Faktum är att jag för ett litet tag sedan drog igång datorn, för första gången sedan i fredags! Måste vara nytt rekord för mig när det gäller att hålla sig borta från datorn! Nu har jag ju haft min iPhone och iPad liggandes på soffbordet, så jag har ändå hängt med när det gäller Twitter, Instagram, mail, bloggar och lite sånt där, men ändå!

Skrev ju att jag skulle lägga upp de kvarvarande bilderna från skogspromenaden under helgen, men det blev ju såklart inte av, så jag lägger upp bilderna nu istället. Alla bilder i detta inlägget är fotade med 550D + ef 35mm f/2.0. Alla bilder i förra inlägget är fotade med kit-objektivet (ja, ibland använder jag faktiskt det!)


Kommentarer
Postat av: Neha

vilka fina bilder:D

2011-11-12 @ 15:17:14
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anna B

sjukt mysiga bilder :)

2011-11-17 @ 17:33:38
URL: http://annabjorkegrensfoto.blogg.se/
Postat av: Hannah Larsson

Den första och andra bilden är så himla fina! Jag älskar paddor, tycker dem är så söta (haha vet att jag förmodligen är en bland de få men jag älskar dem!)

2011-12-12 @ 20:28:33
URL: http://hannahlarsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0