Blogg?

Har jag en blogg!? ... det hade jag nästan glömt bort! Och det har kanske ni som läser den också gjort vid det här laget... Det har helt enkelt inte blivit mycket fotat på sistone. Ja, det blir så ganska ofta tyvärr.

Jag har funderat lite på att lägga ner bloggen. Eller åtminstone inte bry mig om den så mycket, utan bara lägga upp bilder om det råkar vara så att jag har lite nya bilder att lägga upp. Vi får se hur jag gör. Just nu är jag lite trött på bloggen i alla fall. 

Jag har inte heller svarat på några kommentarer på bloggen på flera veckor, men jag läser och uppskattar givetvis kommentarerna! Om någon tar sig tid att skriva en lite längre och mer genomtänkt kommentar, eller ställer någon fråga, så ska jag försöka svara även framöver! Kommentarer som "Fina bilder!" eller liknande är det inte alls säkert att jag svarar på däremot. Nu vet ni det! 

Maskros
Buske
Körsbärsträd
Grönt

Kommentarer
Postat av: tobias b

lägg inte ner bloggen. jätte bra blogg.

2011-05-13 @ 13:47:58
URL: http://tobbesweb.com/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Du är så duktig. Underbara bilder!!

2011-05-14 @ 17:30:24
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: sara

självklart tröttnar man på något som man känner att man "måste" göra. framför allt om det handlar om att tillfredsställa andra. det är inte bra. kör på din idé att lägga upp när du har tid, lust och ork. hoppas bara att du inte tröttnar helt på den. jättebra blogg!

2011-05-14 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0