Wordpress?

Jag har nyss skapat en ny blogg med hjälp av wordpress.org. Jag vet ännu inte om jag ska flytta över allt innehåll från denna bloggen till den nya och börja blogga där istället. Än så länge är det bara en standardblogg med standarddesignen, så det är en hel del jobb som behöver göras innan det blir aktuellt att flytta. Vi får se helt enkelt. Kanske tröttnar jag på att fixa ihop en ny blogg och fortsätter bara här, eller så flyttar jag över allt till den nya bloggen när jag är klar! Hur som helst så lär det ta någon eller några veckor innan jag eventuellt bli färdig med den nya bloggen... 


Kommentarer
Postat av: Claran

Det är omöjligt att bestämma sig!! Du vet hur länge jag funderat ^^

Det jag är mest sugen nu är att skaffa ett webbhotell och jobba mer med wordpress, kommer ju inte åt css som det ser ut nu och det är riktigt frustrerande!

Samt en massa mallar som man tydligen inte kan ha i en vanlig blogg!

2011-06-30 @ 20:03:53
URL: http://chokladargodis.blogspot.com/
Postat av: Claran

Yeah jag har ju jobbat med det när vi byggt hemsidan så då har man ju lite koll med :) och jag vet att jag klarar ut det med :P



Ja! Jag tänkte fråga om jag fick kika faktiskt!

Kollar länken

Spontan reaktion = sjukt fin! passar verkligen en fotoblogg! Sen ska tilläggas att jag är ganska lättflörtad :)



Om jag skulle säga nåt såhär så skulle väl iaf jag flagga mer för "Jag på Internet"

Sen kanske är den är lite opersonlig, fast det kanske är under konstruktion :) jag vill gärna veta lite om och se personen som äger bloggen det första jag gör, men det är ju bara jag! :)



Men ja, mycket snyggt!!

2011-06-30 @ 22:47:51
URL: http://chokladargodis.blogspot.com/
Postat av: Claran

Hehe va bra att du gillade att jag kommenterade lite med :P kändes lite meningslöst om jag bara skulle kika och inte försöka tillföra några tankar :)



Ah sant det där med sidebar:en... det krånglar ju till det endel, samtidigt som det är sjukt snyggt utan den! Du får lägga en stor bild på dig själv som bakgrund ;) ...elleeeeeer.. :P Ne, den tål att finurligas på!

2011-07-01 @ 09:53:48
URL: http://chokladargodis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0