Spring!

Ikväll har jag varit nere vid sjön och sprungit! Igen! Jag vet inte om jag sagt det här i bloggen, men jag har börjat springa lite så smått varannan dag ungefär i ett försök att få lite kondition. Rundan jag springer är inte så lång, ungefär 2,7 - 2,8 km, men har ett par jobbiga backar. Det har redan nu efter åtta gånger börjat göra märkbar skillnad åtminstone! Ska snart börja springa två varv istället för ett hade jag tänkt. Jag använder Runkeeper på min iPhone för att mäta tid och föra statistik. Ett bra och gratis program som ni kan ladda ner.

Mina tider än så länge på ett varv:
  • 20:52
  • 18:49
  • 18:36
  • 18:35
  • 17:58
  • 16:01
  • 16:08
  • 16:25
Så som ni ser har det gått betydligt snabbare senaste gångerna än första gången! 

Vi avslutar inlägget med två iphonebilder jag tog ikväll efter jag sprungit. 


Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Den sista bilden är woooonderful. Älskar bruset.



Svar: Det ÄR jobbigt att göra en fotobok, men det är värt det många gånger om. Fotoböcker är min nya hobby ungefär ;) Tusen tack!!

2011-07-03 @ 17:09:31
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul när man ser resultat snabbt i alla fall!

2011-07-10 @ 16:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0