Lite mer fäger

Här får ni resten av färgbilderna från igår! Visst är det trevligt med färg ibland? Det är ju fortfarande ganska färglöst och tråkigt, så jag längtar fortfarande till våren när det blir mer färger ute! För en stund sedan så snöade det ute, så vi får vänta ett tag till på våren är jag rädd, men imorgon är det åtminstone februari! Ett steg närmare våren. Jag har två svartvita bilder från promenaden också, får se om de kommer upp ikväll eller imorgon. 

För att helt byta ämne... På torsdag öppnar Scandinavian Photo sin nya butik i Malmö på Östra Förstadsgatan 44 klockan 8.30. Jag hade tänkt åka ner dit och kolla in den nya butiken då eftersom jag inte har någon skola på torsdag! Dessutom kommer där vara flera företag som visar upp sina produkter där, och en del specialerbjudande under invigningsdagarna (torsdag & fredag). Inte för att jag lär köpa något... men ändå!

Färger
Färger
Färger
Färger
Färger

Kommentarer
Postat av: Karin

Härliga bilder, Sebastian!

2011-01-31 @ 19:02:46
URL: http://bergmankarin.blogg.se/
Postat av: Maja - Foto

Du har en väldigt fin blogg och du tar väldigt fina foton.



Haha, jag tog några sådana här bilder och lade precis upp dem på min och min kompis blogg, de där små orangea blommorna är nästan vackrare på hösten än när de är vita på sommaren.



Här är mina bilder som är lite lika dina:

http://fotogeniquee.blogg.se/2011/february/sjukt-sjuka.html#comment



och här:



http://fotogeniquee.blogg.se/2011/february/utkast-feb-2-2011.html#comment



2011-02-04 @ 12:48:27
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0