Ett slaskigt Bjärnum

Idag tog jag och mamma en promenad. Jag tog såklart med kameran och tog några bilder. Det känns som om jag skulle behöva nån ny miljö att fota, för jag börjar bli lite trött på samma gamla tråkiga Bjärnum.

Jag har nog ett litet hål i min vänstersko också, för vatten rann mer eller mindre rakt in! Var dyngsur och kall om foten... Ja, ni ser ju på sista bilden hur vägen såg ut på en del ställe, haha. Ganska mycket snö och is, en del barmark och en del vattenpölar.

Bjärnum
Bjärnum
Bjärnum
Bjärnum

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Hihi ja kopierade scenerna totalt :p men aja! :D

2011-01-18 @ 21:34:50
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0