Sågverket

Första gången på länge som jag gjort mer än ett inlägg på en och samma dag! Woho! Det har varit jättefint väder idag, så jag var ute och fotade lite nyss. Jag gick bort till det gamla sågverket som håller på att plockas ner. Det finns massor av rosta detaljer och förfallna byggnader där! Ganska roligt ställe att fota på faktiskt. 

För övrigt så har min 30-dagars testversion av Lightroom tagit slut nu, så nu har jag laddat ner en 30-dagars testversion av Photoshop+Bridge istället... och det är nu man märker att Lightroom är mycket smidigare. Ingen av dessa bilder har någon bildbehandling i Photoshop förutom förminskning och skärpning, allt annat är gjort i Camera RAW, och allt detta hade gått utmärkt att göra i Lightroom! Det hade dessutom varit mycket enklare att spara bilderna (jag hade inte behövt förminska och skärpa bilderna en och en manuellt), så det hade gått snabbare i Lightroom också. 

Sågverket
Sågverket
Sågverket
Sågverket
Sågverket
Sågverket
Sågverket
Sågverket

Kommentarer
Postat av: Neha

Tack tack=)

2010-10-11 @ 10:38:49
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0