Bara två gamla bilder

Idag slutade jag skolan klockan 12, men tyvärr har det inte varit något fotoväder, så det blev inget fotande idag som jag hade tänkt. Imorgon ska det också bli dåligt väder, så det är väl viss risk att det inte blir något fotande då heller är jag rädd. Det blir ju tyvärr så vid den här tiden på året, och då blir ju givetvis bloggen också lidande i form av sämre uppdatering.

Istället lägger jag upp två gamla random bilder jag hittade när jag satt och bläddrade igenom gamla bilder i Lightroom. Den första är nog tagen hösten 2008 tror jag (2007 var det visst). Min brors bil (som han egentligen delar med mamma, men det är nästan bara han som kör den) utanför entren till idrottsplatsen här i Bjärnum. Den andra bilden är en av de första bilderna jag tog med min 1D i bilen på väg hem från Lund där jag köpte den. (Medvetet brusreducerad så att allt blir utsmetat!)

Saab
Saab

Kommentarer
Postat av: malinhe,

SVAR. åh, det objektivet skulle jag inte tacka nej till!



åh, tack så mycket :)

2010-11-06 @ 11:16:29
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Fotograf Sara Marklund

Jag gillar dessa bilder. Bra exponerat och bra skärpa :-)

2010-11-20 @ 16:31:36
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0