Stationen

Två bilder från stationen i Hässleholm igår.

Stationen



Stationen

Kommentarer
Postat av: dake

GUD VA SNYGGA !!

2010-05-30 @ 17:47:51
Postat av: Sebastian Skarp

Tack Dake! :D

2010-05-30 @ 18:12:12
URL: http://fotoskarp.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Oj, fin blogg du har! Kolla gärna in min, massor med foton och precis så här när det alldeles strax är sommar så blir det lite extra med bilder, och även under sommarens gång.

Glöm inte BLOGLOVIN' också, där får du lägga till mig och följa mig mer än gärna.

Ha en bra dag! Tjing potatisring :-)

2010-06-01 @ 17:20:04
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0