Ny header

Edit: Jag bytte tillbaka till den gamla bilden igen, men med den nya texten "fotoblogg" istället.

Idag tog jag några självporträtt med tanken på att kunna byta ut den ca 4 år gamla bilden jag använde i min gamla header. Jag ändrade också texten "fotograf" till "fotoblogg" då det passar bättre för tillfället.

Jag är egentligen inte riktigt nöjd med bilden i headern, men av de jag tog var det i princip den enda som fungerade efter att jag hade missat att tänka på en viktig detalj när jag fotade, nämligen att inte kapa högerarmen i sidan av bilden. Bilden i headern var den enda där armen inte var kapad för högt upp.

Jag bytte även ut profilbilden mot en annan bild som är nästan identisk... inte så smart kanske, så det ska nog bytas igen snart, eller så byter jag tillbaka headerbilden mot den gamla igen.

Här är profilbilden i större format:

Självporträtt


Kommentarer
Postat av: Rebecca

den var bra, dock så gillar jag mest din gamla fina header.. Den där bilden på dig är awesome.

2010-05-28 @ 21:04:31
URL: http://rebeccafexby.se
Postat av: Senna

ojsan! haha råkade skicka en tom kommentar. my bad! :)



tänkte iaf skriva:

SV: tack så mycket! :)

2010-05-28 @ 23:20:38
URL: http://sdervishaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0