Ny blogg!

Hallå!

Välkomna till min nya fotoblogg. Även om min förra blogg inte gick så bra så har jag bestämt att jag ska försöka igen, fast på svenska istället för engelska denna gången och på blogg.se istället för wordpress.com. Tanken är såklart att jag ska lägga upp nya bilder och diverse tips om fotografering, redigering och annat fotorelaterat. Jag vet att det knappast råder någon brist på sådana bloggar nuförtiden så det ska bli intressant om jag lyckas locka några läsare hit!

Jag håller på att fixa med designen av bloggen så ni får ursäkta att det inte är så snyggt än! Det är svårare än jag trodde, haha :P

Dessutom så hittar inte bloglovin min blogg för tillfället så det går inte att följa mig där, än. Jag ska se om jag kan göra något åt det så fort jag kan! Edit: Nu funkar det tror jag! Tryck på knappen i menyn till höger.

Min gamla blogg ligger kvar på wordpress sålänge om ni vill kika: http://sebastianskarp.wordpress.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0