Fototorka

Krossat glas

Jaha, då har det gått flera dagar sedan jag sist uppdaterade bloggen, och inte ens nu kommer en ny bild, för jag har helt enkelt inte fotat på en vecka. Det blir ofta så nuförtiden. Här finns inget roligt att fota! Slättaröd är inte så stort, och nere i byn (Bjärnum) händer det inte mycket heller. Dessutom har ju vädret, som alltid är lätt att skylla på, inte varit så roligt på sistone, och tyvärr verkar det inte bli bättre (snarare sämre) de kommande dagarna... Men framförallt så skulle jag vilja fota någon annan stans! Jag skulle behöva lita variation och ombyte av miljö tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0