Fotboll imorron? Om vädret tillåter.

Fotboll

Jaha, imorgon hade jag tänkt göra ett nytt försök att fota fotboll! Imorgon klockan 19.00 är det match mellan Bjärnum och Röke här nere i byn. Bilden ovan är från invigningen av konstgräsplanen.

Och förlåt igen för att jag inte lagt upp något på bloggen på länge, jag har helt enkelt inte fotat något! Jag måååste verkligen iväg någonstans, jag är hemmablind, jag hittar inget roligt att fota här hemma. Hur kul är Bjärnum på en skala liksom? Här finns inte mycket att fota. Åtminstone inget roligt.

Någon video om Lightroom blir det nog inte heller... jag testade att spela in en film, men det blev verkligen inte bra! Jag visste inte vad jag skulle säga! Haha, jag måste nog skriva manus först i så fall.

Men som sagt, fotbollsfoto imorgon förhoppningsvis! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

grymt ju!

svar: jaaaaaaaaaa, fick 6 stycken langos :D

2010-05-25 @ 09:15:11
URL: http://rebeccafexby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0