Bild från igår

Blommor
Slänger upp en bild till från igår. Jag tycker det är så skönt nu när det börjar bli lite färg ute!

På onsdag hade jag tänkt fota fotboll nere i byn, Bjärnum - Hörja, åtminstone om det blir uppehållsväder.

Idag hade jag tänkt fixa vidare lite med bloggdesignen. Menyn ändras t.ex. från förstasidan till inläggssidan, så det ska ändras. Dessutom hade jag tänkt fota min kamera och mina objektiv och skriva ett inlägg om det, för annars kommer folk säkert fråga vad jag har för kamera osv, hehe. Får se om jag fixar det senare idag.

Senare projekt blir att byta ut profilbilden och eventuellt bilden i headern (den bilden är väldigt gammal) och börja göra några videoguider med tips och sånt!

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket!! :D

2010-05-10 @ 18:24:02
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: angee

vackert!

2010-05-10 @ 21:10:14
URL: http://asorbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0