Studenten och regn

Idag tog 3:orna i Hässleholm studenten! Grattis till er!!!

Tyvärr har vädret idag varit allt annat än bra, och regnet och öst ner större delen av dagen, med endast kortare perioder uppehåll. Eftersom jag inte känner så många som tar studenten idag, och jag bara hade tänkt köra in till stans för att fota för min egen skull så hoppade jag över det på grund av vädret. Däremot hade jag tänkt fota lite på balen på söndag då de har sagt att det ska bli bättre väder.

Bilden nedan är från 2007 då jag tog studenten (jag som tagit bilden, så jag är såklart inte med på bilden). Gammal bild omredigerad från en lågupplöst, lite för hårt komprimerad jpg-bild, så kvalitén är inte den bästa.

Om en vecka är det klassträff med klassen förresten! Ska bli kul att träffa folket från N3B igen!

Student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0