Kamera påväg!

Solnedgång

Jag är ledsen att det var ett tag sen det kom några nya bilder, och det dröjer ytterligare några dagar tyvärr. Jag har helt enkelt inte fotat de senaste dagarna, så då blir det såhär. Jag har mest gått och väntat på min nya 550D som jag som sagt får från smartson.se för att testa under en månad och skriva vad jag tycker om den, och därefter får jag behålla den och göra vad jag vill med den. Idag har kameran skickats och jag har fått kolli-nr och kan spåra paketet som senast skymtades i Stockholm, så om posten inte klantar till något så kan jag hämta ut den imorgon! Om kameran kommer mitt på dagen så hinner jag förhoppningsvis göra en "un-boxing" video där jag packar upp kameran och visar den lite snabbt och lägga upp på Youtube och här på bloggen. Clara (den andra hälften i testpilotteamet) har inte fått något kolli-nr än, så vi vet inte om hennes kamera har skickats än. Anledningen att det tagit så pass lång tid innan kamerorna skickats är tydligen att kameran varit slutsåld överallt och att smartson inte har kunnat få tag på kamerorna förrän nu.

Eftersom jag ska testa kameran i en månad och skriva om den så måste jag ju ta mig i kragen och gå ut och fota lite mer! Måste hitta något roligt att fota också! Köra iväg någonstans och fota något nytt. Borde kanske köpa ett såntdär busskort (JoJo Sommar) så att jag får åka hur mycket jag vill inom Skåne med buss, Pågatåg och Öresundståg! 485kronor kostar det, och om man åker någorlunda mycket så lönar det ju sig ganska fort. Betydligt billigare än att köra bil blir det fort iaf, men mindre smidigt förstås!

Imorgon kväll är det klassträff (som jag också nämnt tidigare, har inte så mycket nytt att komma med, haha)! Ska bli roligt att träffa den bästa klassen igen, iaf de flesta. En del kan ju tyvärr inte komma. Bilder från det kommer förhoppningsvis på lördag eller söndag. Kommer tyvärr förmodligen vara upptagen med en massa annat i helgen, så vi får se hur mycket tid jag har till bilder och kameran då, men lite nytt ska jag väl kunna klämma in! Bilden ovan är för övrigt från "klassträffen" förra året, om man nu kan kalla det klassträff... inte många som kom, för det var lite för plötsligt påtänkt.

Hur som helst, håll utkik efter en un-boxing-video av kameran imorgon någon gång (förutsatt att kameran kommer imorgon, haha)!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Trevlig blogg :) hade gärna sett lite mer bilder, men det kommer förhoppningsvis nu när du får nu kamera ;)



Klassträff? Vilken klass är det som har klassträff? Inte är det väl 9C?



Kram, Rebecca Monwell

2010-06-18 @ 12:09:55
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0