Larv

Hittade en liten larv (kanske 3-4 centimeter) på en vit plaststol igår när jag fotade bilderna i gårdagens inlägg. Jag har ingen aning om vad det är för någon larv, men den hade fin färg i alla fall!
Larv
Jag tänkte också tipsa om en sida med massor av bra bilder om ni vill ha lite inspiration! Jag har tipsat om sidan innan, men tänkte göra det nu igen när jag har lite fler prenumeranter (sist hade jag väl ca 5st, haha) nämligen www.1x.com. Alla som registrerar sig på sidan kan skicka in bilder för att bli publicerad, men en redaktion väljer ut de bästa bilderna, kanske 20/per dag, och publicerar. Detta gör att bara de absolut bästa bilderna blir publicerade. Väldigt bra idé tycker jag. Sitter man och kollar bilder på t.ex. Flickr eller Deviantart så kan man hitta en och annan bra bild och det mesta annat är ganska dåligt. På 1x.com hittar man i pricip bara grymma bilder!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: haha joo lite :( snart blir det höst och kallt igen så liiiite skönt skulle det vara med värme :D

2010-07-27 @ 20:16:46
URL: http://natskun.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Riktigt fräck bild! Eller så är det bara för att jag älskar grönt och andra härliga färger! Nemen skuggningen under var supersnyggt!

2010-08-04 @ 17:10:23
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0