Eclipse igen, och Malmö imorgon?

Idag puttade vi ut bilen ur garaget och startade den med startkablar kopplade till mammas bil. Det funkade fint! Den startade förvånansvärt lätt med tanke på att den stått i ungefär två år.

Imorgon ska jag först in till stan (Hässleholm alltså) med pappa och köpa plasttak, sen ska jag nog iväg till Malmö och fota lite hade jag tänkt! Hoppas bara vädret blir hyfsat. Molnen idag ser ni på bilden nedan. Okej, de var inte fullt så dramatiska i verkligheten, men ändå. Dock blev det inte mycket regn, så jag hoppas på uppehåll imorgon också!

Eclipse

Moln

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hejsan! Följ mig med bloglovin så följer jag dig! :)



http://www.bloglovin.com/sv/blog/667310/the-ribbing-life/follow



Kram på dig!

2010-07-27 @ 23:39:34
URL: http://jribbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0