Dålig bloggning och besöksrekord...

Dålig (ingen) bloggning de senaste dagarna tyvärr. Egentligen skulle jag fotat igår, men det blev inte så. Idag har jag inte haft tid att fota, för jag har varit på Väla och shoppat. Lyckades köpa två par shorts och ett par skor! Inte illa för att vara mig.

Snart är det nog mat, och sen ska jag försöka hinna titta på Michaelas livesända frågestund klockan 20.00. Fotbollen börjar ju 20.30, så jag vet inte hur mycket jag hinner titta. Å andra sidan går det säkert åt h*lvete för Spanien ändå, så då är det ju inte så mycket att titta på, hehe.

På tal om Michaela så länkade hon min blogg i ett inlägg i förrgår, vilket gjorde att min blogg fick väldigt många fler besökare! Nytt rekord! Ganska rejält rekord... hahaha!

Statistik


Snart måste jag också skriva ett inlägg på Smartsons blogg om kameran! Även om jag inte har använt den överdrivet mycket så känner jag ändå att jag "kan" kameran nu, och bör kunna få ner lite tankar och åsikter om den. Måste ju sköta mitt uppdrag så att jag får behålla kameran efter testperioden, hehe.

Kommentarer
Postat av: Lajke

Men! Jag följer ju både henne och dig, hur har jag missat att hon länkade dig? :/



/Lajke

2010-07-08 @ 13:01:41
URL: http://www.lajke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0