100 pixlar bredare!

Japp, nu har jag gjort bloggen 100 pixlar bredare! Samtliga 100 pixlar går åt till bilderna som nu är 750 pixlar breda istället för 650. De stående bilderna är fortfarande lika stora, 700 pixlar höga.

Detta gäller endast nya bilder, därför ser gamla inlägg lite konstiga ut eftersom jag bara centrerat stående bilder tidigare eftersom de liggande hamnade i mitten hur man än gjorde eftersom de var anpassade till bloggens bredd... så nu ligger de till vänster. Nåja, det får vara så, känns inte lönt att gå in och ändra i alla inlägg manuellt.

Här kommer ett exempel på skillnaden. Bild från Malmö. Först bilden 650px bred som tidigare, sedan 750px bred. Till sist ett utsnitt från bilden i 100%.

(Tryck Ctrl + F5 om sidan ser konstig ut)

650w


750w

100 procent

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Haha, nääääru!! xD

2010-08-05 @ 23:24:46
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Michaela - FOTOBLOGG

Så mycket bättre med större bilder :>

2010-08-08 @ 15:47:09
URL: http://michaelaf.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Jo men det var ju bra att du fotade dem då! Ibland så blir ju resultatet inte som man tänkt, så det blir ju lite spännande :D

Och tack så jättemycket, det är nog min favorit med. Och det är fruktansvärt roligt att komma till andra miljöer och fota lite. Få nya perspektiv på saker och ting :)

2010-08-08 @ 17:09:17
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/
Postat av: Ellen

små detaljer som man inte märker gör skillnad innan man gjort dem.. jag tycker det blir riktigt bra med 100 px bredare:)

2010-08-10 @ 15:18:44
URL: http://threeways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0