Bjärnum - Hjärsås : 9 - 3

För en gångs skull så har vädret varit riktigt fint idag, solsken och en del plusgrader, så idag har jag fotat lite fotboll! Det var en träningsmatch mellan Bjärnum(blått) och Hjärsås(rött) som slutade 9 - 3 till Bjärnum!

Här kommer ett litet urval av bilder från matchen. Jag är verkligen ingen sportfotograf, men det är roligt ändå! Allra roligast är nog att frysa roliga ögonblick där spelarna gör någon rolig min eller liknande, haha.

Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll

Kommentarer
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

snyggt! :)

2011-03-06 @ 00:44:23
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0