Sjuk för första gången på över två år

För första gången på lite drygt två år så har jag blivit sjuk. Nu är jag nästan frisk igen, det är bara halsen som inte riktigt vill sammarbeta än. Igår var jag ändå ledig, och då passade jag på att gå igenom en hel del New York-bilder från september förra året. Nu kanske det kan vara dags att lägga upp en del av dem här! Så förhoppningsvis dyker det upp ett helt gäng inlägg med bilder från New York den kommande tiden! 

Meeeen, inte riktigt än...

Så här kommer bilder på en blommande ros hemma hos mina föräldrar istället. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0