Lägenheten

Ja det blev ju inte så mycket New York-bilder. Än. Men de kommer så småningom... Jag har nästan gått igenom alla mina bilder (sedan är det pappas och lillebrors alla bilder att gå igenom också...). När allt är klart ska det göras en fotobok av alla bilder så att man lätt kan titta tillbaka på resan är det tänkt. 

Vad har hänt sedan sist då? Jo, jag har flyttat! Till Åstorp. Varför? För att inte ha så himla långt att köra till jobbet. Tidigare tog det mig nästan en timme att köra de 7,5 mil jag hade till jobbet, nu tar det mig knappt 15 minuter! Jag hinner ju knappt börja köra förrän jag är framme, haha. 

Jag är inte helt inflyttad än känns det som. Det fattas tavlor på väggarna. Mattan i sovrummet ska inte vara där, men behövs för att dämpa ljudet. Stolarna i sovrummet blev kvar efter att ha haft dem här när vi städade osv. TVn har jag lånat av mina föräldrar tills dess att jag har råd att köpa en större. Dessutom ska jag köpa ordentliga högtalare till TVn. Gardiner ska upp i köket är det tänkt. Ja, det är lite saker som ska fixas alltså. Men jag bor här. I min egen lägenhet. Som jag äger. Det är ganska skönt ändå!

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ditt kök!! Underbart. Lyx att ha tvättmaskin och torktumlare i badrummet. :)

2015-01-04 @ 00:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0