Vår och några dagars ledighet

Idag har det varit riktigt fint väder och eftersom jag är ledig i hela tre dagar i rad så passade jag på att rasta kameran lite. Vitsippsbilder är kanske inte de roligaste, men det hör liksom till våren att man ska fota dem. 

I övrig så rullar det mesta på som vanligt. Jag är antingen hemma eller på jobbet. Särskilt mycket fotande blir det tyvärr inte, så det är inte alls omöjligt att det kommer att fortsätta komma ett eller två inlägg per månad även i framtiden. Det är i alla fall lite lättare att fota nu när det är ljust längre om kvällarna.

 

Kommentarer
Postat av: Ingrid Bergman

Älskar bilden upp på trädkronorna!

2014-04-20 @ 17:20:46
URL: http://ingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0