Nilssons Tryckeri

Idag var jag på pappas jobb, Nilssons Tryckeri här i Bjärnum, och fotade lite bilder på personalen samt detaljbilder på maskiner och prylar till en kalender de gör varje år och skickar ut till sina kunder. Jag lägger inte upp några bilder på personalen här eftersom de flesta inte ville bli fotade alls, men några detaljbilder kommer här i alla fall, och några till kommer imorgon.

Titta, den första bilden är i färg! Haha, det har varit en hel del svartvitt här på bloggen det senaste, och det kommer det nog att vara även ett tag framöver, tills dess att det börjar bli mer färgrikt ute! Men, en färgbild fick det bli i alla fall!

Tryckeri
Tryckeri
Tryckeri
Tryckeri
Tryckeri

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Åh vad jag gillar de svartvita bilderna!



SVAR: Tack!

2011-01-25 @ 06:10:34
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Awesome, gud vad roligt att du fick fota bilder till kalendern! :D

2011-01-25 @ 16:53:16
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0