Halmstad. Fast, inte på denna bilden...

Idag har jag varit i Halmstad och fotat lite tillsammans med Ottilia Lindell bland allt folk som är där för The Tall Ships Races. Det blev ett antal bilder, men inte precis några jag är särskilt nöjd med vad jag kan se efter att ha bläddrat igenom dom. Men, vad gör det? Det var roligt ändå! 

Jag hade tänkt lägga upp några bilder här nu, men jag orkar inte redigera fler bilder nu, så det får vänta tills imorgon. Här har ni åtminstone en bild jag fotade i Steninge efter vi fotat klart i Halmstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0