iPad 2 och Lidköping!

Jag vet inte om jag nämnt det här på bloggen (jag tror faktiskt inte det), men jag har köpt en iPad 2! Ni som följer mig på Instagram eller Twitter lär inte ha missat det, men det är ju långt ifrån alla som följer mig där! (Heter sebastianskarp på bägge ställena ifall någon undrar).

In other news: På tisdag förmiddag åker jag till Lidköping för att hälsa på min kompis Frida som jag inte har träffat på jättelänge! Jag hade tänkt stanna där tills på lördag. Vädret ska tyvärr bli lite sämre, men vi hoppas på att det blir ok ändå, för vi hade tänkt ut och fota en hel del! 

Imorgon ska jag tvätta bilen, och packa! Har skrivit en lista över vad som ska packas och vad som ska göras innan jag åker, så förhoppningsvis glömmer jag inget viktigt!

iPad
iPad 2! Woho!

Frida
Fint självporträtt av Frida!

Kommentarer
Postat av: Frida

Glöm IIINTE kameran! Och mjukisbrallorna för här jäklar ska det kollas på Stolthet & Fördom! Den är ju bara 5 timmar... :D

2011-04-25 @ 00:29:43
URL: http://fridatollesson.blogg.se/
Postat av: Frida

.. angående (den inte alltför korta) filmen - varken du vill eller ej!

2011-04-25 @ 00:31:04
URL: http://fridatollesson.blogg.se/
Postat av: Lajke

SV: Näe det var faktiskt inte kvällssol, det var mitt på dagen :) Tack iaf!

2011-04-25 @ 23:07:37
URL: http://www.lajke.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0