Tips (dokumentär): Obamas fotograf

Tyvärr har det inte blivit något fotograferande de senaste dagarna, och det är tveksamt om jag kommer att hinna fota något idag heller eftersom jag håller på med en uppgift till skolan just nu. Istället tänkte jag tipsa om denna dokumentär jag såg igårkväll på svtplay, nämligen "Obamas fotograf", en dokumentär gjord av National Geographic som handlar om presidentens personliga fotograf, Pete Souza, som dokumenterar allt som händer i presidentens liv. Så om ni har 52 minuter ledig tid utan att ha något att göra så tycker jag definitivt att ni ska titta på denna dokumentär! 

Klicka HÄR (eller på bilden) för att komma till dokumentären på svtplay.se. Program på svtplay ligger uppe i en månad efter sändningstillfället, så denna film finns tillgänglig till och med den 4e december, så passa på att se den innan dess!


Kommentarer
Postat av: Anders Rosenqvist

Har sett den. Pete Souza tar väldigt bra spontana bilder.

Tyckte dock att Obamas favoritbild var lite märklig :P. Händelsen i fotografiet betyder ibland väldigt mycket...

2010-11-07 @ 18:26:14
URL: http://andersrosenqvist.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0