Lång dag, inte mycket sömn

Idag har jag varit iväg hela dagen och hälsat på hos mina mostrar och hos min mormor! Lång och jobbig dag, hehe. Dessutom har jag bara sovit 2-3 timmar inatt... så jag är ganska trött. Fotade bland annat min ena mosters lägenhet som ska säljas plus diverse prylar som ska säljas, så nu ska jag tanka över bilderna och redigera lite.

Däremot så har jag inga nya bilder att visa här på bloggen, så ni får två bilder från i förrgår från promenaden hem från bilutställningen. Pappa på den översta bilden om ni undrar.

Har förresten inte fått något mer mejl från smartson angående kameran än. Väntar med spänning.

Pappa

Träd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0