vittsjobjarnum.nu

Ja, jag vet, det går trögt med bloggandet för tillfället. Jag hoppas givetvis att det ska komma upp lite nya bilder snart, men innan det kan hända måste jag Fota! Vi får se om det blir något fotat i helgen åtminstone! 

Det jag tänkte visa idag var i alla fall att jag publicerat några bilder (som ni som följer bloggen redan sett här) på www.vittsjobjarnum.nu! Det är tänkt att jag ska lägga upp lite lokala bilder där (alltså bilder på Bjärnum och Vittsjö) lite då och då framöver. Kan ju vara ett roligt sätt att få ut mina bilder, och bli lite mer "känd" här hemma!

vittsjobjarnum.nu

Kommentarer
Postat av: fotograf ottilia lindell

Åhh, najs! Gratulerar! Alltid bra att synas med sina bilder.

2010-12-09 @ 09:13:44
URL: http://lindellottilia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0