Några nya bilder.

Nej, min internetanslutning fungerar fortfarande inte! :( Otroligt jobbigt! Tydligen hade de skickat hit något för att fixa det igår, men hon hade tydligen inte behörighet att klättra upp i telefonstolparna, och det är troligen där felet är, så det blev inte fixat. Jag hoppas verkligen att de kommer och fixar det på måndag! Internet gick ner, tillsammans med den fasta telefonen, natten mellan måndag och tisdag, så det blir nästan en vecka utan internet om de fixar det på måndag! 

Hur som helst så är jag hemskt glad att jag har min iPhone! Med den har jag ju faktiskt kunnat kolla mejl, twitter, facebook, instagram osv. Dessutom är det den jag nu ansluter till internet genom för att lägga upp detta blogginlägget. Tyvärr har jag bara 500MB/månad, så jag kan inte surfa runt som vanligt. Jag kommer till exempel inte att gå in på några bloggar för att svara på kommentarer förrän internet fungerar som det ska igen. 

Idag har det varit strålande solsken och jag har fotat lite. Tyvärr är det samma runda jag redan gått och fotat på många gånger förr, så det är kanske inte världens roligaste bilder. Jag lägger upp några idag, några imorgon, och antagligen några på måndag också! 

Edit: Nähä, att surfa via iPhonen går i ok hastighet ner från nätet, men att ladda upp någonting är totalt omöjligt! Fan va trött jag är på detta! :( Bilderna från idag får vänta några dagar till, tills internet funkar igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0