Internetlös, i princip

För er som bor i södra Sverige behöver jag knappast berätta att det blåste en hel del natten till idag... ja, ni andra har kanske också hört talas om det på nyheterna till exempel? Hur som helst så är det så att vår hemtelefon och internet är stendött sedan ca klockan 4-5 i morse. Ja, jag kunde inte sova i natt, så jag var uppe då och märkte när nätet la ner. Sov nog en timme totalt mellan 6-7 ungefär...

Just nu har jag kopplat min iPhone till datorn så att jag surfar via den, men det gåt långsamt och jag har bara 500MB data i månaden, så jag kan inte precis slösa med datan. Tänkte bara berätta det, och jag vet inte när internet kommer igång igen... Jag har ändå inte fotat något då det har varit grått, kallt och blåsigt både igår och idag, så detta får faktiskt bli ett bildlöst inlägg! Vi får se när jag är tillbaka. Hejja Telia!

EDIT: Fredag 11:e klockan 13.15 : Sitter i skolan... har fortfarande inget internet där hemma. Jag skulle inte bli förvånad om de inte fixar det idag heller, och då blir jag utan internet hela helgen också... Det får antagligen bli lite bloggpaus fram tills dess att internet kommer tillbaka :( Det är väldigt irriterande, jag kan ju inte läsa alla bloggar heller... Jaja, jag kommer tillbaka när Telia ser till att fixa internet / telefoner!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fy fan vad hemskt!

2011-02-09 @ 10:35:45
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: fotograf ottilia lindell

Åhhhh, trist! Hoppas du är tillbaks snart. Men jag vet hur det är att bo mitt ute i ingenstans, alltid lika spännande att vänta och inte veta när man får tillbaks internet, om det är om en dag eller om en månad ;)



Svar: Jo, det är inte så lätt att hitta motiv som man vill plåta... Du är inte intresserad av porträttfoto? =)

2011-02-10 @ 19:41:09
URL: http://lindellottilia.se
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Jobbigt!!

2011-02-11 @ 11:50:54
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0