Inget att fota

Eftersom jag kände för att fota tog jag min gamla Canon 1D och gick ut i trädgården en runda och fotade idag. Tyvärr finns det inte alls mycket att fota i trädgården, speciellt inte nu när det inte finns några blommor eller liknande. Istället fick det bli lite blandade bilder på staketet (som blåste ner i stormen för en och en halv vecka sedan då vi också blev av med telefon/internet), blad, grenar och mamma! Jag lägger upp några fler bilder imorgon. I detta inlägget blev det bara staketbilder. Hmm... fem bilder på ett nedblåst staket... Jag måste verkligen hitta nya, och framförallt roligare, saker att fota!

Staket
Staket
Staket
Staket
Staket

Kommentarer
Postat av: Fotograf Sara Marklund

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJ va grönt ni har! Fusk!

2011-02-19 @ 18:40:56
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0