Frågestund!

Frågestund

Japp, jag tänkte som såhär: Eftersom jag är väldigt dålig på att skriva personliga saker här på bloggen så kanske det är någon som har några frågor, så jag kör på en liten frågestund! Den första i bloggens historia! Alla typer av frågor är välkomna, både fotorelaterade och personliga. Fråga på! Eftersom jag inte har så många läsare så får ni hemskt gärna ställa mer än en fråga! Jag har inget direkt slutdatum, utan är öppen för frågor tills jag tycker att jag fått in tillräckligt många.

Frågestunden är nu avslutad, svaren hittar ni HÄR.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Sara Marklund

Favoritobjektiv?

Vars vill du komma med din fotografering?

Varför började du fotografera?

Vilka är dina favoritbloggar?

Vad är du mest nöjd över i ditt liv?

Hur länge har du hållit på med fotografering?

Vad blir ditt nästa köp till kameran?

Har du fotat analogt nångång?

Hur har du lärt dig att fota?

Fotar du helmanuellt eller använder du något av de förinställda programmen?

Har du någon favoritbild som du själv har tagit?

2010-11-09 @ 19:54:50
URL: http://saraamarklund.blogg.se/
Postat av: Gustav

Kommer det ngnsin dyka upp ngt mer under superskarp.com? Varför lägger du inte din blogg där?

2010-11-09 @ 21:01:57
Postat av: Kajsa

Vad tar du dom flesta korten med? Jag har för mig att du hade en Canon 550d.. Jag funderar på att köpa en, är den bra finns de ngt dåligt? är autofokusen bra?

2010-11-10 @ 19:31:53
Postat av: Rebecca

Hur är skolan? :D

svar: jaaa, det är asjobbigt!

2010-11-10 @ 20:37:23
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0