2014 - Hur länge dröjer det innan man lär sig att det inte är 2013?

Idag är det första dagen av 2014. Frågan är hur lång tid det tar innan man vänjer sig vid att skriva 2014? 

Hur som helst så var jag och mamma ute och gick i skogen idag och eftersom jag inte fotat på ganska länge nu igen så tog jag med kameran. Idag var det 14mm'aren som fick följa med på kameran. 

Jag har även gjort backup av alla bilder på datorn och sedan uppdaterat den till senaste versionen av OS X, Mavericks. Även om jag körde Lion tidigare så är det inte så jättestor skillnad, men lite småsaker här och där har ändrats i alla fall. Just nu går datorn bara så segt eftersom Spotllight håller på att indexera alla filer... Nåja, det gick ju bra att uppdatera åtminstone, inga filer försvann eller liknande, bara lite småbuggar som dök upp, men förhoppningsvis så tar en omstart av datorn hand om de problemen! 

 

Kommentarer
Postat av: martine

wow, fantastiske bilder.

2014-01-23 @ 20:43:15
URL: http://aves.blogg.no
Postat av: Tess

Det kan ta mellan 1 till 365 dagar ;D
Gillar du ringar? Gjorde ett nytt inköp idag , skulle gärna vilja veta vad du tycker :)

2014-01-24 @ 22:49:29
URL: http://tessvonolsson.blogg.se
Postat av: Emma

Tror att jag blev van att skriva 2014 redan den 1 januari. :) mitt 2013 var skit och nu kanns det som att det var 5 ar sedan det var 2013.

2014-02-14 @ 01:12:26
URL: http://theroadislong.blo.gg/
Postat av: Koffe

Stilrena fotografier. Skulle passa perfekt att printa it och hänga upp någonstans.


Hare gött!

2014-02-14 @ 19:26:55
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0