Appleintervju nummer två

Igår (tekniskt sett i förrgår) var jag i Malmö för intervju nummer två med Apple! Spännande och roligt. Tyvärr kan/får jag inte berätta så mycket om själva intervjun, men ändå. Innan intervjun var jag först borta på Emporia och var inne i Apple Store där för att få lite inspiration. Efter det åkta jag in till stan för att vara där i god tid och passade på att gå en liten runda med kameran. För en gångs skull behövde man inte känna att man stack ut när man gick runt med en stor systemkamera och fotade en massa eftersom hela stan var full av turister med kameror. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0