Sista bilderna för denna omgången

Här är de sista bilderna från i fredags. Alla tagna på Malmö Central. Jag tycker att skylten i mitten på den översta bilden är rolig: "Ballongförbud". En sådan har jag aldrig sett någon annan stans. Men jag antar att den kan finnas på många andra stationer också. 

Idag var första dagen på Scandinavian Photo. Förutom att jag har lite ont i fötterna eftersom jag inte är van vid att stå upp så länge så känns det bra. Alla är jättesnälla. 

Nu har jag ju lagt upp alla bilderna från i fredags, så nu kanske det kommer att dröja ett tag tills nästa inlägg. Det finns ju tyvärr inte så mycket tid att fota på längre. För lite mer regelbundna uppdateringar finns jag såklart på Twitter och Instagram. Jag heter 'sebastianskarp' på bägge ställena. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0